Annemieke de Vries: ‘Coachen is leuker dan college geven’
Reacties
De redactie keurt reacties voordat ze geplaatst worden. Dit doen wij alleen op werkdagen. Reacties die niet over de inhoud van het artikel gaan en kwetsend kunnen zijn voor (groepen) mensen, worden niet toegelaten op dit platform.
De redactie keurt reacties voordat ze geplaatst worden. Dit doen wij alleen op werkdagen. Reacties die niet over de inhoud van het artikel gaan en kwetsend kunnen zijn voor (groepen) mensen, worden niet toegelaten op dit platform.
Ontwikkelmogelijkheden op het gebied van studentcoaching
Begeleid je studenten in hun persoonlijke en professionele ontwikkeling en studievoortgang? Vormen talentontwikkeling, studieloopbaanontwikkeling en studentenwelzijn belangrijke thema's in jouw begeleiding? En vooral: past de rol van de lerende professional bij jou en wil je je eigen ontwikkeling en professionele identiteit onder de loep nemen via intervisie en dialoog? Dan is dit traject iets voor jou!
Binnen iFontys, fontysbreed innovatienetwerk, hebben we al tien jaar ervaring met innovatieve didactiek in verschillende opleidingscontexten. Deze didactiek kenmerkt zich door sterke focus op de toekomstige arbeidsmarkt, vertrouwen in de student als eigenaar van zijn leerproces, sterke focus op teamleren, de docent als coach en toetsing/ feedback als natuurlijk onderdeel van het leerproces (formatief en just in time).
Deze training is gericht op het kunnen inzetten van de We.®- scan. We leren je teamprofielen te analyseren en in te zetten in de begeleiding van teams.
Deze training is geschikt voor docenten die de Me.-master 1 opleiding hebben gevolgd en in gesprek met studenten meer de diepte in willen gaan. Na het volgen van deze training kun je een student concreet helpen met een ontwikkelvraag.