Hoe maak je een podcast?

Hoe maak je nu een podcast? Ronald Scheer is inmiddels een expert hierin binnen Fontys en wil zijn kennis graag delen.
Duur
1 dag of 2 dagdelen

Klaar voor de volgende stap?

Meld je meteen aan en start met je nieuwe ontwikkeling

Voor wie?

Fontysprofessionals

Om je te ontwikkelen naar de Fontysrol(len):
Organisator | Expert

Omschrijving

In de afgelopen jaren heeft Ronald Scheer voor Fontys verschillende podcast series ontwikkeld. Vaak is hij te horen als gespreksleider, soms ‘slechts’ de technische man die de techniek verzorgt.

Er staan meer dan 100 afleveringen op Spotify, dus Ronald heeft het maken van een podcast ondertussen wel in de vingers: van opname tot aan de audio-edit. Op basis van zijn ervaring heeft hij een training ontwikkeld voor collega’s die zelf een podcast aflevering willen opnemen. Van opname tot audio-edit: alle relevante aspecten van het podcast maken komen aan bod.

Duur van de training

De training duurt 1 dag (8 uren), bij voorkeur opgesplitst in 2 dagdelen (met minstens 1 week ruimte tussen de dagdelen). Op basis van interne detachering zijn de uren aan te vragen. Het aantal deelnemers is maximaal 6 per cursus.

Nieuwsgierig geworden?

Luister dan eens naar de podcast series op Spotify waar Ronald gespreksleider is:

De training is op aanvraag, neem contact op met Ronald Scheer hierover.

Meer info

Ronald Scheer