Crash Course in English - Advanced level

Kwaliteitscheck
In deze cursus van vijf bijeenkomsten ligt de focus op spreek- en schrijfvaardigheden die je kunnen helpen bij het lesgeven of vergaderen in het Engels. Je krijgt een interactieve training waar je leert om met meer zelfvertrouwen met studenten en collega's te communiceren in het Engels.
5 bijeenkomsten van 2 uur
5 bijeenkomsten van 2 uur

Docenten

Expert

Toegankelijk voor cursisten met minimaal een B2/C1 beheersing van het Engels. Twijfel je aan jouw niveau, dan zou je deze test kunnen maken: Test jouw Engels - Algemeen Engels | Cambridge English. Mocht jouw niveau wat lager zijn, dan is de Crash Course in English - Intermediate level wellicht een optie.

Is jouw Engelse taalvaardigheid toe aan een opfrisbeurt? Wil je graag met meer zelfvertrouwen in het Engels communiceren met studenten en collega’s? In deze cursus ligt een sterke focus op het Engels in een onderwijssetting. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en opdrachten werk je gericht aan het verbeteren van je Engelse taalvaardigheden zodat je lessen soepeler verlopen en je ook in overleggen makkelijker het woord kunt voeren in correct Engels.

Training met start in periode 4, op woensdagen van 12.30 tot 14.30 uur:

• 22 mei 2024
      • 29 mei 2024
      • 5 juni 2024
      • 12 juni 2024
      • 19 juni 2024

Inhoud

Onder begeleiding van een ervaren docent Engels oefen je tijdens 5 sessies van 3 uur jouw Engels. Met communicatieve oefeningen vergroot je je kennis van grammatica en vocabulaire die je direct kunt inzetten om je eigen professionele communicatie te verbeteren.

Na de Crash Course ben je in staat in het Engels net zo makkelijk les te geven als in het Nederlands. Je leert handgrepen aan te pakken en deze te gebruiken om zo (voorbereide op geïmproviseerde) lessen volgbaar en effectief te presenteren.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

In English – Advanced Crash Course in English

Accessible to participants with at least a B2/C1 level  in English

Do you already have a solid grip on your language, but you'd still like to improve that little bit more? Then, the Crash Course in English - Advanced​ level​​ is the course for you. Speaking and writing skills are the focus of this course, specifically when used in our classrooms. This course aims to help teachers who still struggle in the classroom and during meetings, but have a good foundation to start with.

Under the guidance of an experienced English teacher, you will practice your English during 5 sessions of 3 hours. With communicative exercises you'll increase your knowledge of grammar and vocabulary, which you can immediately use to improve your own professional communication.

After the Crash Course you will be able to teach in English just as easily as you would in Dutch. You lean to use key phrases and words in order to present (prepared for improvised) lessons in a followable and effective way.

hrlearningdevelopment@fontys.nl

Kosten: € 450